Jobbet

Jag vill resa, gud vad jag har massa rese-tankar. Grekland, Kroatien, Italien, Maldiverna, Miami och massa andra länder. Så jobbigt bara att jag inte vet hur det blir med jobbet osv. Man måste ju tänka på semester osv. Så ingen knodd än på några år :) Resa massa först, måste fan boka en resa snart!

Sitter på jobbet, låångtråkigt. Vi har en brukare som är bortrest som har jätte mycket tid, så nu är det sten lungt. Tur att jag tog med mig datan iaf. Har varit på ICA, handlade 2 tidningar, cosmopolitan och iform. Och sen en massa frukt! Så jag har någonting att göra...

Ser fram emot imorrn, då äre träning med min PT som gäller.

Sitter och väntar på att klockan slår 24.00 så man kan gå hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0