Lördag

Idag har jag umgåtts lite med Jannika, vi var i farsta och hon skulle kolla efter inlines. Så vi kunde ut och åka, men dom hon skulle ha var slut i hennes storlek. Så vi åkte till Örby för en lunch, för mig blev det en sallad. Sen åkte vi över till Mimmi och Robban på en kaffe, sen for jag hemåt.

Vi åkte och hämtade Daisy hos farmor förut. Nu måste jag ju liksom ut på promenixer och det känns lite roligare. Varit på en promenix nere vid sjön, så fint och rogivande att gå där faktiskt! Vi var även över hos en bekant som bor typ granne med mig och kollade hur dom hade det eftersom dom precis har flyttat hit.

Snart ska jag ut med vovvsingen på en liten snabbpromenix innan det är dags för att sussa! Fast konstigt nog känner jag mig inte ett dugg trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0