Onsdag

Jobbade måndag och tisdag, Idag var jag med Madde som för tillfället var i Stockholm och hälsade på. Hon ville ju shoppa, som vanligt! Haha, så vi tog en liten runda. Jag som hade lovat mig själv att inte handla mera. Men jag kom hem med en ny mobil, inlines, 3 par skor, ett linne och ett par shorts! Nu får jag hålla mig borta från köpcentrum ett tag! Bara varit massa snabbmat, chailatte och glass idag. Ingen träning har det blitt heller, värdelöööst! 

"Jag ska sätta igång med träningen" och satsa 100, sen skiter jag i det när jag missat några dagar på gymmet och trycker i mig onyttigt för att sedan sätta igång på måndagen som kommer. Det är så fel det sättet jag tänker på.

Sen "jag ska inte köpa något mer", sen handlar jag skit mycket. Och mer än hälften kommer jag ge bort inom 3 månader. Jag tröttnar så fort på allt, det bästa hade ändå varit och ha garderoben fylld med alla slags mjukisbyxor och mjukiströjor. Det är det enda man känner sig bekväm i, men det är ju snyggt? Det är inte lätt att vara tjock och lat!

Ja, ibland känner man sig helt jävla värdelöös! Jag låter som värsta psykot! Men ibland blir man ju ganska trött på sig själv! Imorrn äre dags för jobb igen. Det gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0