Tisdag

Imorse gick jag upp tidigt för att åka och träffa min personliga tränare Magnus. Jag trodde att det skulle vara mest mätning och sånt, men icke sa nicke. Det var fys-test idag, jag har aldrig varit så slut i mitt liv. Efter 10 minuter av passet kände jag att jag var nära att spy. Jag frågade: äre okej att spy eller? Han skratta och sa jovisst det är bara spy på, det händer ibland. Jag skakade så enormt i kroppen, där snackar vi om träning! Bra som fan med peppning! Jag har redan grym jävla träningsvärk..

Jag ser fram emot nästa träningspass!

Vilket jävla konstigt väder det är, imorse när jag var och tränade var det skinande sol och inte ett moln. Vad är detta liksom? Jusste, den svenska underbara sommaren.. Snart äre dags för matlagning, det blir oxfilé och tsatsiki. Mums! Sen äre dags för jobbet 19-08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0