Det var ett tag sen...

Sist jag skrev så var jag i Thailand, det var skönt att komma i väg. Men jag kan säga att det knappt känns som jag haft semester. Det gick alldeles för fort! Nästa gång blir det garanterat en månad iaf :) Men det blev en del sola, bada och god mat :) Så jag är nöjd!



Har dock inte så mycket bilder att visa, för det första så är jag kass på att ta bilder. Jag glömmer ju liksom bort att fota, och sen är kameran inte så bra plus att dom flesta bilderna är tagna på stranden. Och som sagt, jag vill inte lägga upp såna bilder. Jag var så duktig och tränade innan jag åkte. Nu har jag gått upp allt jag förlorat igen plus lite till. Fattar fan inte hur det är möjligt! Fast iof jag har ju inte levt så hälsosamt heller! Hahha! Nu har jag inte haft tid att komma igång igen. Men den 29e, då jävlar körs det igång med träning igen! Sommaren är ju snart här föfan!

Jag pluggade en del från Thailand och det gick bra, så jag är inte rädd att åka igen om vi säger så! Sen jag kom hem har jag haft fullt upp, jag har inte alls haft tid att skriva här. Utan jag har bara jobbat och jobbat och sen pluggat och pluggat. Så dessa 2 veckor som varit har jag inte alls haft nått liv. Men idag lämnade jag in sista uppgiften och är klar med medicinsk grundkurs, så jävla skönt! På tisdag börjar en ny kurs, vård och omsorgsarbete. Så då är det träff på skolan. :)

Där jag jobbar i Sandsborg så har vi ju ett kontor med 7 personal som jobbar fördelat på dag/kväll och natt. Vi har även brukare som har assistenter. Nu har vi fått veta att såkallade bas-bemmaningen ska läggas ner. Som det ser ut nu. Det kommer för mig att betyda mindre jobb. Då är det om någon assistent blir sjuk eller tar semester som man kan hoppa in eftersom dom kommer att vara kvar. Men det är inte bara i Sandsborg som dom har folk som arbetar, utan på ett annat ställe också. Så näst nästa vecka så ska jag träffa en brukare och se om det kan vara något. För dom behövde någon som kunde jobba där i sommar. Så det låter bra. Vi får se om det kan vara nåt. Jag kan inte säga att jag är rädd för att inte ha något jobb, jag är inte den som står utan jobb. Jag gör allt i min makt för att få jobba. Så allt löser sig :)

Ikväll har jag varit hos Sabine och Stephen som hade lite fest, det var trevligt. Men jag stannade inte så länge eftersom jag ska jobba imorgon! Finns väl inte så mycket mer att säga, förutom godnatt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: kim

Ser hur härligt ut som helst:))

2010-03-21 @ 17:21:08
URL: http://kimmikaelakarlssonworldpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0