Godkväll..

Inte hänt så mycket på senaste, natten som var jobbade jag. Och idag har jag flängt runt med Sabine, klädoutlet och fixat studentpresent till syrran. Kan inte avslöja ännu vad det är, hon springer ut den 11e. Så efter det får ni veta :) Igår handlade jag en ny klocka, och idag ett linne och 2 t-shirts. Jag har faktiskt lagt undan lite sparpengar denna månad iaf. Blev thaikäk till lunch :) Sen stendäckade jag på soffan i typ 2 timmar, hörde inte att mobilen ringde flera gånger. Då är man trött! Och jag som skulle iväg och träna, nu har jag inte tränat på 2 dagar. Jag får vara fet i sommar också..  Kan det inte komma några mirakelpiller? Som gör att typ 15 kilo bara försvinner utan att man behöver göra något. Det skulle ju vara great!

Sen hade jag uppnått VG på min komplettering jag gjorde i natt, nu väntar jag bara på ett "Du har fått VG i kursen" SOMMARLOV från skolan nu! :)

Imorrn äre dags för jobb heeela långa dagen, 7-22.30 :) Sen ledig i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0