JOBBET ÄR KAAAOS!

Ja, helt jävla kaos! Först jobbade jag från 14, är som "assistent" hos en person. Därifrån ska man springa och ta massa lyftpass och så vidare. Det började idag, eftersom allt las ner igår. Inget på schemat stämde, så jag har gjort om det. Ringt 100000 telefonsamtal. Ja, jag känner mig som the big boss typ. Haha! Borde fan ha grymt mycket extra betalt! Haft intro med en ny nattpatrull, dom fick veta allt igår och hade tusen saker att göra och massa larm, så vi var försenade till alla en timma typ. Helt sjukt men det gick iaf. Vi har gjort vårt bästa nu kan man inte göra så mycket mer! Nu sitter jag och Catta här, surfar på varsin data med tända ljus och en påse godis :) 5 och en halvtimma kvar sen slutar man!

Imorgon kommer jag nog stendäcka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0