Tisdag

Shopping, shopping, shopping. Jo, det är det dessa 2 dagarna har bestått av. Jag har handlat 3 par trosor, en bh, en bikini, 4 linnen och ett par linnebyxor. Jag kan erkänna att jag tycker själv att jag handlar lite för mycket. Men vart tar allt vägen? Jag fattar inte, har ju typ inga kläder. Iof så rensar jag ut typ 3 grr om året också. Åker med allt till min kusse som blir överlycklig :) Nu ska jag satsa på att lägga undan mer pengar och ta det lungt på shoppingfronten. Det enda som fattas är någon fin klänning. Sen är jag nöjd. Ska satsa mer på träningen nu hade jag tänkt. Jag behöver få lite mer självdiciplin. Eller hur fan det stavas? Jag har mailat en grym PT, som jag hittade på nätet. Jag vet att det är grymt dyrt, men det är en bättre investering än att köpa kläder hela tiden. Jag vill få tillbaka mitt självförtroende snarast tack!

Nu ska jag fixa lite käk, sen äre dags att dra och träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0