Underbart väder..

Så jävla skönt väder ute idag, jag har varit med Sabine, Stephen och lilla Haylie ute på Dalarö och tog en glass på bryggan. Fan vad jag vill ha båt! Då skulle jag bo på sjön i sommar. Det är fan livet! Sen har vi suttit i parken medans Haylie och Vincent har fått leka av sig lite. Nu är jag hemma igen och ska straxt börja med maten, jag hade velat grilla. Men jag gör iordning lite entrecote, färskpotatis och tsatsiki istället. Det duger det med! Kanske kan bli grillning imorrn, en fet flintastek skulle inte sitta fel!

Imorgon måste jag fixa min VG uppgift också, har en del som jag skulle komplettera för att uppnå VG. Precis som jag trodde. Men sen är jag klar i kursen, och förhoppningsvis slipper jag komplettera igen.

Imorrn hoppas jag på lika bra väder som idag. Får se vad man hittar på ikväll, inga planer än så länge iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0