Det går inte bra..

Igår kväll satt jag ju hemma själv i lugn och ro och pluggade. Hann med 3 kompletteringar och 2 inlämningsuppgifter. Jag ligger i fas, allt det skulle vart inne på torsdag. Men då ska jag till skolan och ha prov, och känner gärna att jag hinner plugga någon gång denna vecka till det istället eftersom jag jobbar så långa dagar måndag-onsdag nu. Så det känns superduper skönt!

Idag har vi varit och tvättat bilen invändigt och utvändigt, det behövdes :) Sen köpte jag en ny våg som inte riktigt vill fungera. Men ska nog få den att fungera. Min som jag hade hemma är ny sen ett år tillbaka typ, men det diffar så enormt mycket så den är inge bra! Sen hälsade vi på hemma hos pappsen.

Idag har det inte gått så bra med ätandet. Jag har värsta sockerberoendet. Jag känner det, det är extremt svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0