Lördag

Ställde klockan på 8.50 idag, ingen sovmorgon alltså eftersom man la sig så sent i natt. Men jag gick upp och klädde på mig träningskläderna, käka en banan och lite kaffe och sen drog jag och körde ett spinnpass 45 minuter och sen 15 minuter på gångbandet. Hem och duscha, storstäda/renbädda och tvätta lite. Drog till affären XXL med Chrille och pappa i Bromma och köpte snorklar som vi ska ha med oss till Egypten. Skrivit ut biljetterna, växlat pengar, tagit upp resväskor. Hälsat på hemma hos mamma där syster, farmor, Daisy och söta kissen var :) Sen var jag dööhungrig, kom på att jag inte ätit nått sedan bananen kl 9. Och jag som ska försöka äta 5 grr om dagen iaf. Bra jobbat. Men brukar ju vara så, man har mycket och göra och hungern försvinner för att man inte tänker på det. Så det blev faktiskt en pizza.. AH, bättre altenativ fanns väl. Men den var jävligt god!

"Frukost": En banan
Träning
"Mellis": Några godisbitar
Middag: Pizza

Är ensam hemma nu, Chrille är hos en kompis och har tvspelskväll. Så nu sitter jag och pluggar lite grann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0