Lördag

Jobbat, ätit pizza, varit med när Chrille böt däck på bilen, varit hos mamma och myyyyst med hennes nya katt. Den är såå jävla söt! Jag är käär. Det kommer nog bli mycket hänga hos mamma framöver, om tiden räcker till det vill säga ;) Han vill leka hela tiden och det är så roligt att se dem små liven. Katter är underbara djur tycker jag, hundar också iof. Men tyvärr för mycket jobb med dem. Nu sitter jag hemma, har precis gjort en uppgift till skolan. Tog väl 2,5 timme drygt. Nu känner jag mig lite lugnare med skolan, jag har skrivit upp alla uppgifter på ett papper och stryker när jag gjort någon. Bara att planera lite nu så kommer det gå great!

Imorrn äre dags för jobb igen..

Jag orkar inte med fulla människor, fyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0