Friday

Idag blev det ju shopping på stan, handlade sjukt mycket! Det är alltid lika skoj. Sen ville jag visa mina fina inköp för Chrille, och han tyckte ingenting var fint. Det var fel färg på saker (allt ska vara svart tydligen) och det var inge modekläder tydligen. Han frågade varför jag inte köpte märkeskläder istället för på hm osv, men allvarligt? Jag köper hellre sjukt mycket saker i stället för kanske 3 plagg som jag skulle få om jag handlade på tiger. Jag har kommit ifrån den dära märkesnojjan. Så jag har bara fula kläder. Så enkelt är det. Man hade ju önskat att man fick höra att man var fin någon gång, men icke sa nicke. När jag träffade Chrille hade han inga kläder som inte var märkeskläder. Nu har han inte köpt kläder på jätte länge utan jag har köpt till honom och det har kommit från typ jack&jones och sen har jag handlat på Ullared. Och han tycker om allt han fått och använder det. Ändå klagar han på mig.. Där fick duuuu! Sen tvättade och tankade jag bilen och handlade lite smågott till ikväll. Idag har det gått många tusen, så ingen mer shopping nu. Man måste ju klara sig tills nästa lön. Jo, jag ska till adidaslagret och köpa ett par nya mjukisbrallor. Mjukisar is the shiet! Jag saknar min lilla kisse, jag vill ha den! Så underbart sööt! Men jag är osäker på hur jag ska göra med Baileys. Jag måste bestämma mig fort. Några förslag? :)



Träning hann jag inte med idag heller, men imorrn och på söndag ska jag pallra mig iväg. Även jobb hela helgen, men jag klagar inte det är ganska soft. Shopping & idolmys med massa gott, en bra fredag det!


Min shopping idag :) Nöjd och glad!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0