Lördag

Jobbat, och sen var jag i högdalen och tränade en timma. Blev så grymt yr och fick ont i halsen efter ett tag på motionsbandet. Så det gick lungt till idag. Menmen alltid något iaf :) Måste börja planera träning och mat lite bättre faktiskt. Jag vill se resultat nånjävlagång!

Sen är jag sugen på nån resa, förhoppingsvis kanske det blir nån resa i december :) Imorrn äre dags för jobb igen, och jag har precis ställt om min klocka. Får sova en extra timma, gud så skönt! Hade helt glömt bort det om inte min arbetskamrat påminde mig idag...



Jag och Jannika påväg till Arlanda för att flyga vidare till Sunnybeach för många år sen. På den tiden var man iaf snygg, vad hände? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0