Onsdag

Idag drog jag och Sabine till solakuten, nu börjar man fan bli sjukligt blek! Dags för en resa kanske? :) Sen drog vi till gymmet, körde gångbandet i 20 minuter och sen spinning 45 minuter! Jag var sjuukt svettig efter det och det kändes som jag hade badat med kläderna på. Det är så det ska vara :) Sen drog vi och käkade sushi i Farsta innan det blev hemfärd. Känns som dagarna bara springer iväg och man inte hinner något alls. Men skönt att vara lite ledig iaf :)

Jag har ju en katt, som bor hos pappa eftersom jag bor i lägenhet och han är utekatt. Han har varit utekatt sen han varit liten, han har blivit lite osocial och rädd och jag tycker så synd om honom. Jag vet att han har det bra hos pappa, han får mat och gå ut och så. Men kärlek finns det väl inte så mycket av. Jag vill verkligen ha honom! Men då kommer han inte få gå ut förs man har skaffat en ny lägenhet/hus. Jag har verkligen varit emot detta hela tiden! Men nu tänker jag på min lilla Baileys varje dag. Jag har suttit och läst nu överallt om hur det brukar gå att vänja en utekatt till en innekatt. Säkert 80% skriver att det går toppenbra. Jag undrar verkligen om jag ska prova, även fast jag inte gillar iden. Och kanske fixa en liten kissekattunge så han får lite sällskap? Ska ringa till en vetrinär imorrn och fråga om tips och råd, så får jag se hur jag gör.


När han var liten ♥

Efterlyst sen Hellskitchen och sen sova. Träning tidigt imorrn! =)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0