Söndag

I lördags var jag och tränade ett spinn/core pass på 75 minuter! Sen blev det en rejäl storstädning, renbäddning och storhandling. Var och åt middag på resturang med Chrille, Syster, Tina och pappa. Souvlaki, grymt gott! Sen hängde vi lite hos pappa innan vi rörde oss hem. Idag blev det träning med Sabine, vi körde kondition en timma. Svettigt värre! Vi körde på grymt bra! När jag kom hem lagade jag rotfruktssoppa med räkor och var nere i tvättstugan och tvättade lite sängkläder och handdukar. Och så har jag pluggat, fått in 2 uppgifter! Nu äre bara provet på tisdag kvar, och det ser jag inte fram emot. Vi har massa frågor att plugga på, och jag har inte ens börjat med det. Men det är typiskt jag, alltid ute i sista stunden! Ah, imorgon :)

Denna vecka har jag alltså hunnit med 9 träningspass, sammanlagt 8 timmar och 25 minuter. Jag hoppas att veckorna fortsätter så! Ialla fall minst 5 timmars träning i veckan! Jag är nöjd med veckan.

Lite söndagsmys med äpplen & clementiner och cashewnötter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0