Fredag

Jobbat idag, sen åkte jag, Chrille och Madde och käkade en pizza och handlade lite fredagsmysgodis. Chrille drog iväg för en tv-spelskväll och jag och Madde har kollat på idol och softat. Madde var här från i måndags tills i onsdags och idag kom hon igen för att sova hos oss ett tag :)

Skulle ju jobbat på söndag, men min bemanningsassistent hade gjort fel. Så nu går jag hemma på söndag, med betalt! Men hon sa att "vi får fixa nått annat till dig eller om dom ringer på söndag och behöver folk så kan du hoppa in" Lär nog inte bli så iaf. Så man kanske ska hitta på nått skojj imorrn, skulle vara roligt att partaja lite. AH, vi får se hur det blir med den saken. Upp tidigt imorrn! Så nattinatti! Och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0