Torsdag

Idag vaknade jag runt halv 9, typiskt på min lediga dag! Men lika bra det, hade massor att göra! Tvättat, varit och handlat smoothies och fixat passcheman på gymmet. Städat iordning i källaren, och på balkongen och ringt massa samtal. Sen var jag och Sabine uppe i centrum och röstade, och sen har jag varit på munvårdskurs och APT möte. När jag kom hem blev det att laga middag, kolla biggest looser och idol.  Imorrn blire jobb 8-16, och jobb hela helgen låååång. Känns himla tråkigt att jag inte kommer att jobba med mina "gamla" brukare mera, saknar dom redan! Nu känner jag inte riktigt att jag trivs, men jag hoppas att jag kommer in i arbetet och att det kommer att kännas bra tillslut. Annars vet jag inte vad jag gör faktiskt.

Fick VG i kursen Etik och livsfrågor, i tisdags började en ny kurs. Har beställt en bok, men det har inte kommit ännu. Flera inlämningar denna vecka, så får hoppas den slinker ner i brevlådan imorrn!

Dags att göra sig iordning för sängen kanske.. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad duktig du är gumman! Grattis till VG kursen. Puss puss.

2010-09-17 @ 10:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0