17 april

Veckan har varit, ehm mycket jobb och plugg. Träningen har fått ligga åt sidan, känt att skolan får komma först så att jag blir klar någon gång och kan andas ut. Denna ständiga stress är icke bra för hjärtat! Så endast tränat 2timmar och 10 minuter denna vecka, plus fuskat med goda saker både igår och idag. Jag har gjort alla uppgifter i skolan, yeees! Nu har jag bara proven kvar, 3 stycken. Som endast görs på måndagar. Så bokat in mig på lite måndagar så sista provet kommer jag att göra den 9 maj. Hoppas jag klarar alla och slipper göra omskrivningar. Ska göra första på måndag och har inte ens öppnat boken, kom hem idag tvättade och fixade lite efter jobbet och sen tvärdäckade jag på soffan. Undra hur jag nu kommer kunna sova, jobb imorgon också. Kör dubbelpass då, först 8 timmar sen några timmars ledighet för att sedan köra på 4 timmar igen. Så kommer mina söndagar varannan vecka att se ut nu framöver. Kollar i övrigt på jobb, funderar på att prova nått annat och ta tjänstledigt ett tag.

På måndag äre full rulle
-prov i skolan
-ringa massa viktiga samtal
-storstäda/renbädda/tvätta
-handla lite grann 
- träna


Egypten december 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0