28 april

I tisdags blev det 1 timmas bodypump och 5 minuters avslutning på crossen, igår var jag ledig. Var och tränade, 1 timmas kondition och sen avslutade jag med en massage i medyjeten. Sen bar det av till farmor och lånade hunden, drog ut lite mer än en timma. Stannade nere vid stranden så Daisy fick bada lite, fattar inte att hon inte fryser ihjäl. Hon älskar att bada! Sen såg vi en båt komma in med en liten rottis i, så dom lekte lite. Han var 8 månader och lite valpig och ville bara leka medans hon ville leka med sin pinne som hon absolut inte gillade att hon försökte ta. Haha!








I morse var jag och klippte mig, sen hälsade jag på mamma en snabbis för att sedan åka och träna med syrran. 45 minuters cirkelcore och sen 20 minuter på crossen.

Straxt iväg och jobba 16-22, imorrn jobb 8-16 och sedan har jag bokat in mig på ett happyfriday pass. 30 minuter bodypump, 30 minuter bodycombat och 30 minuter bodybalance! :)

Jobbar hela helgen, på lördag ska vi till pappa och grilla. Och på söndag blire jobb 8-16 och sen 19-23 så därimellan tänkte jag dra till gymmet! Lördag blir ju vilodag eftersom jag inte hinner dit innan dom stänger. Yes, så ser denna vecka ut. Och pluuuugga lite också kanske vore bra, 2 prov på måndag! Hoppas ni alla får en bra valborg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0