Big brother tittande..

ja, det gillar gillas :) Jag började ju en ny skola för 2 veckor sen, jag är inskriven på båda sista kurserna. Efter det är jag fäärdig, det som är så skönt är att man får köra sin egen takt. Senast 29 maj bara måste allt vara inne och proven gjorda. Så senast då är jag klar. Har 3 prov att göra i skolan, och 5 uppgifter. Inte börjat ännu för jag inte haft tid. Men jag ser faktiskt fram emot att bara köra nu och få detta överstökat! Och det som är så skönt är att det inte är gruppforum och sånt, man måste inte vänta på kompisars uppgifter och kommentarer för att bli klar. Utan nu är det bara rena uppgifter som man lämnar in och i sin egen takt dessutom. Om lärgården hade haft så så hade jag säkert varit klar för några månader sen.

Nu blire jobb, pluggdagar och träning som gäller framöver. Gasen i botten, nu drar vi igång. Tralallallaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0