Stressad

Idag var jag hos tandläkaren och lagade två pyttesmåhål, 20 minuter senare och 1700 kronor fattigare var jag hel i munnen. Storstädat, renbäddat, tvättat och lagat lasagne till middag. Börjat småpacka lite grann eftersom jag drar natten till söndag. Jobbresa till Teneriffa med min brukare i 12 dagar, 162 timmar ska jag göra där.

Så det är full rulle som vanligt :) Nu en dusch och krypa ner i nybäddade sängen och läsa lite grann som gäller :) Jag läser aldrig, har läst några böcker förut. Men det var mååånga år sedan. Jag säger alltid att : Nu ska jag börja läsa. Fast så blir det ju aldrig. Men jag köpte faktiskt 4 böcker till resan, och jag har börjat med en nu. Jag köpte 4 böcker för nått år sedan men dom kastade jag, olästa. Haha, bra där! Det är faktiskt skönt att läsa, om man nu har den tiden..

Nu jobbar jag oavbrutet i 17 dagar framåt och sedan sätter praktiken igång den 18e dagen. Jag kommer vara helt slut, men det är bara att köööra :)

Tror inte jag kommer hinna skriva nått innan jag åker, men där nere kommer jag att skriva :) Så vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0