Torsdag och ledig :)

Idag har jag och syrran haft tvättstugan och storstädat/renbäddat. Superskönt att ha det gjort! Ska laga mat snart också, tänkte göra stekt potatis med snitzel idag :)

Häromdagen var min mardrömsdag! Jag stod och borstade tänderna på kvällen, sen kollade som vanligt tänderna i spegeln. Jag är väldigt noga med min tänder. Och vad fick jag se? Dom nedersta mellersta tänderna har blivit bruna på sidorna! Jag fick panik, borstade säkert tänderna i 10 minuter och använde tandtråd och försökte skrapa bort med en pincett. Det gick inte bort! Pratat med flera och förmodligen kan det vara tandsten, usch va äckligt! Nu har jag iaf bokat tid till tandläkaren nästa torsdag! Jag hoppas hon inte säger att mina tänder har börjat ruttna, jag vägrar leva med löständer 22 år gammal!

Nu ska jag sätta igång och plugga, hoppas hinna med 4 uppgifer idag och imorgon. Sammanlagt alltså. Det är mitt mål :) Ledig imorrn med så tiden finns väl förmodligen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0