Lördag

Igår drog jag och Chrille till Patte och Adde och umgicks, sen drog vi och bowlade i 2 timmar :) Superskoj, inte ofta man bowlar.. Sen åkte vi tillbaka hem till dom och festade vidare, var hemma straxt efter 3. En bra kväll!

Idag har jag inte varit mycket bakis alls, skönt! Drog iväg med pappa till systemet, handlade lite mat och tippade på hästar. Väntar på miljonerna! Jävlar va livet skulle bli härligt då :) Nu har Madde varit här på en kaffe och vi har snackat lite skit :) Nu är hemmagjorda pizzan i ugnen. Äta, sen göra iordning sig för att åka och träffa tjejerna ikväll. Dricka 2 dagar irad, hm inte riktigt min grej. Jag brukar nöja mig med mina 6-7 gånger om året. Haha..

Hoppas ni andra får en toppenkväll :)


Jag och Patte igår efter bowlingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0