Torsdag

Praktik idag som vanligt. Sen har jag gjort lite nytta, rensade och städade skafferi och kylskåp. Sist rensade jag det i december, ändå kastade jag sjukt mycket! Sjukt hur mycket skit man samlar på sig. Nu äre iaf fräscht, men ganska tomt. Så imorrn blire storhandling med Sabine efter jobbet..

När jag var i Spanien så snöade det något enormt. Jag var glad att jag inte var hemma. Och en dag fick jag en bild av Chrille på mobilen.




Och det var våran bil.. hahah! Jag är glad att jag inte behövde skotta ut den iaf :)

Längtar tills praktiken är över, då ska jag sätta igång med träningen igen. Har verkligen inte haft tid nu på sista tiden. Det blir till att ta nya tag, sätta upp lite mål och bara köra på. Sommaren är ju här snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0