Typ skjut mig!

Idag känner jag mig mycket bättre, ska gå iväg imorrn till praktiken och efter det iväg på APT möte på jobbet, förmodligen kommer det inte sägas något vettigt menmen.


Fick ett brev ner i lådan idag, ett brev som jag helst inte hade velat ha. Ännu mer stress! Lärgården startar inte kursen som jag sökt, barn och ungdomssjukvård. Den skulle startat den 21/3. Fanns en annan skola som hade den, så jag ringde dit. Man får komma in på kursen om man fixar praktik själv. Det är så extremt svårt att få praktik inom det så därför måste man göra det själv. Allvar? Så jag måste fixa en praktikplats inom några dagar för att komma in på den kursen! Och om jag inte hittar någon, ja då får jag söka till sista kursen i höst. Jag är inte glad kan jag säga, helt jävla sinnesstört. Det är bara att börja ringa runt på fredag när jag är ledig...


Och semestern gör mig sjukt stressad, jag har massa jag vill göra. Kroatien, Grekland, London, Powermeet, Rättvik, Skarasommarland och Ullared. Midsommar jobbar jag också, vet inte om jag ska jobba då eller ta semester. Dags att börja boka in lite saker så att man kommer nån vart.. 

Lördag blire träff med alla tjejer från förr... Det ska bli superskoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0