Svar nu tack?

Grillningen hos pappa på valborg satt fint, riktigt gott! Fackeltåg, orkester, brasa och grymt mycket fyrverkerier! Det var trevligt! Igår hann jag till gym emellan mina jobbpass och körde ett 45 minuters spinning pass. Idag har det varit fullt upp, prov i skolan imorse. 2 stycken, jag var först ut på 30 minuter. Man brukar ha 3 timmar på sig. Jag har fortfarande inte fått svaren och dom brukar ju vara så snabba så hoppas få det i morgon bitti, får nästan nervsammanbrott av att vänta med tanke på att om jag klarat dem så är jag helt klar. Det ena provet kändes bra men inte det andra. Slutpratat om det, bara vänta och hoppas på det bästa :) Sen blev det storstädning, renbäddning och tvättning. Tog alla filtar, prydnadskuddsfodral, sängöverkast osv. Tror jag tvättade 5 maskiner idag och jag har kvar en massa tvätt, ja det blir så när man inte kan ha torken och tvätten på samtidigt. Jävla puckokopplingar! Handlat lite grann, tankat bilen, lagat mat och tränat en timma. Fullt ös, känns skönt dessa dagar då man hinner med att göra så mycket nödvändigt :)

Imorgon blire träning med syrran, ett bodypump pass 45 minuter, lite kondition och en solning :) Sen jobbet 14-22. Och på onsdag blire en dagskryssning med jobbet, ska mötas kl 7 i stan och är hemma igen runt 19. Kommer vara sjuuukt trött bara. Träningen lägger vi åt sidan denna dag och äter gott såklart, finns ju så sjukt mycket goda saker att äta där :)

Kanske dags att sova snart, krypa ner nyduschad i en renbäddad säng. Lovely! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0