Sjukt länge sen..

Men nu har jag tänkt börja blogga igen. Så vad har hänt sen sist? Jag fick fast anställning där jag gick på vikariat. Det var nog det bästa som kunde hänt! Jag bara älskar mitt jobb och mina arbetskollegor! :) Jag kunde alltså ringa och säga upp mig från min andra fasta anställning som personlig assistent. Lovely!
 
Jag har bytt min lägenhet i Sköndal till en liten mindre och billigare i Hökarängen. Flyttade i september och började renovera lite det första jag gjorde, så nu börjar jag äntligen få iordning här hemma och kan börja bo in mig :)
 
Träningen rullar på, nu har dock förkylningar osv förstört lite grann. Imorgon drar jag till doktorn och kollar läget, trött på det här nu! Jag vill träna!
 
Och för några dagar sedan bokade jag en resa till Thailand, blir borta 2 veckor. Ska bli så jävla härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0